AE86用デフ下60Φチタンマフラー /AE86 Impulse under differential 60Φ full titanium muffler

LINK to ONLINE STORE

↑↑オンラインからのお問合せはこちら↑↑
☆LINEからのお問合せにもページ最下部より対応しております☆

■商品の特徴

「AE86用インパルスデフ下60Φフルチタンマフラー」

☆インパルスブランド☆IMPULSEロゴ付き
コンセプトとしては、、性能重視!!
音量、音質的にはうるさすぎず、静か過ぎず、アイドリングは静かに!
そして、高速高回転領域の排気効率を一番に優先させています。

競技用として認識してください。
エンジン仕様によりますが、音量測定及び車検に合格しておりますが車検対応という認識ではございませんのでご注意ください。
(参考音量103db)
ご要望があった専用のインナーサイレンサーをラインアップ致しました。

【製品詳細】
■SPEC1.
4Vチューニングエンジンまたは5Vノーマル~チューンドエンジン用に開発した60Φデフ下レイアウトを採用しています。
一般的な他社60Φよりも内径は大きくなります。

■SPEC2.
ストリートユースも考え、最低地上高の確保、ボディフロアに添わせた配管レイアウト、サイレンサー径(130Φ)を選択したにも関わらず最大限のストレート構造を追及しています。
サイレンサー後の出口パイプを60Φとし、シンプルに仕上げています。

■SPEC3.
環境問題にも配慮した触媒後交換タイプ。
※近年のレーシングカーには触媒の装着が義務付けられています。
触媒は純正ではなくスポーツ触媒を強くお奨めします。

■SPEC4.
中間接続を差し込み式とすることで、排気効率の向上はもちろん走行時のデフホーシングとの干渉による、排気管へのダメージを
防いでいます。

■SPEC5.TITAN
チタンタイプはステー、フランジに至るまですべてをチタン材にて製作し最大限の軽量化を実現しました。
チタンタイプは重量は3kg
(ステンタイプは重量は7kg)

個々の感性によって音量、音質は評価が分かれますがインパルスブランドの製品を、と思われる方にはお奨め致します。
※音量、音質は性能を一番に重視しておりますので、あくまでも競技用としてお考えください。

商品に関するご質問はメールにてお問合せください。

<送料につきまして>
複数の商品を同時ご購入の際は、同一梱包などにより送料が変動する可能性が御座います。
※品質保持のため、同一梱包が出来ない商品も御座います。
また、大きなパーツをご購入の際も一部正確な送料が表示されない場合が御座いますが、ご注文後に正式な送料を含めました金額を
ご連絡させて頂きます。


■ Product features

「AE86  Impulse under differential 60Φ full titanium muffler」

☆ Impulse brand ☆ With IMPULSE logo

As a concept, performance is important! !!
The volume and sound quality are not too noisy, not too quiet, however idling is quiet!
And we give the highest priority is the exhaust efficiency in the high-speed and high-revolution range.

Please recognize it for race.
Although it depends on the engine specifications, it has passed the sound volume measurement and vehicle inspection but please note that we do not recognize that it is compatible with vehicle inspections.
(Reference volume 103db)
We had a lineup of dedicated inner silencers that have been requested.

【Product details】
■SPEC1.
The layout under 60Φ differential developed for 4V tuning engine or 5V normal 〜 tuned engine is adopted.
The inner diameter is larger than other companies’ 60Φ.

■SPEC2.
Considering street use, we are securing the minimum ground clearance and pursuing the maximum straight structure despite of selecting piping layout along the body floor, and silencer diameter (130Φ).
The outlet pipe behind the silencer is set to 60Φ for a simple finish.

■SPEC3.
Post-catalyst replacement type that takes environmental issues into consideration.
* In recent years, racing cars are obliged to install a catalyst.
We strongly recommend sports catalysts instead of genuine catalysts.

■SPEC4.
By making the intermediate connection a plug-in type is preventing damage to the exhaust pipe due to interference with the differential hosing during driving, of course, the exhaust efficiency is also improved.

■SPEC5. TITANIUM
For the titanium type, everything from the stay to the flange is made of titanium and it achieved maximum weight reduction.
Titanium type weighs 3 kg
(Stainless type weighs 7 kg)

Though depending on individual sensibilities, the volume and sound quality are evaluated differently , we recommend it to those who interested in IMPULSE brand product.
※We give the highest priority for volume and sound quality so that please consider it only for race.

If you have any questions about the product, please contact us by email.

<About shipping fee>
When purchasing multiple items at the same time, the shipping fee may fluctuate due to the same packaging etc.

※ Some products cannot be packed in the same package to maintain the quality.
Also, even if you purchase a large part, the exact shipping fee may not be displayed, but we will inform you of the amount including the official shipping fee after ordering.

LINE
友だち追加