LINK to ONLINE STORE
↑↑オンラインからのお問合せはこちら↑↑
☆LINEからのお問合せにもページ最下部より対応しております☆
■商品の特徴
【トヨタ AE111,AE101 純正4連スロットル用のアクセルワイヤーステー】 です。
☆金型よりプレス成形しています。
【商品説明】
AE86に5バルブエンジン、20バルブエンジンをスワップする際や、4バルブエンジン、16バルブエンジンに4連スロットルを装着する際、他車種に4スロを流用する際に必要となるアクセルワイヤーステーです。
こちらのステーのみの純正供給が行われておらず、ベースエンジンがオートマや後期型の場合、ステー形状が異なるためアクセルワイヤーの固定が困難となります。
また、この部分にはエンジンの振動、アクセルワイヤーの力がかかるため強度が必要となりますので、純正と同様プレス型にて成型して高強度を確保しております。
製品はプレス成型後、メッキ処理を施しておりますので腐食対策済みです。
<送料につきまして>
複数の商品を同時ご購入の際は、同一梱包などにより送料が変動する可能性が御座います。
※品質保持のため、同一梱包が出来ない商品も御座います。
また、大きなパーツをご購入の際も一部正確な送料が表示されない場合が御座いますが、ご注文後に正式な送料を含めました金額をご連絡させて頂きます。
■Product features
【Genuine 4 stations throttle accelerator wire stay for TOYOTA AE111, AE101】
☆ Press molded from the mold.
【Description of item】
It is an accelerator wire stay that is required when swapping a 5-valve engine or 20-valve engine onto AE86,
also when installing a 4-throttle onto a 4-valve engine and 16-valve engine, or when diverting a 4-throttle to other model.
Only this stay is not genuinely supplied, and if the base engine is an automatic transmission or kouki model, it will be difficult to fix the accelerator wire because the stay shape is different.
Moreover, since engine vibration and accelerator wire force are applied to this part, strength is required, so we have secured high strength by molding with a press mold same as the genuine one.
Since the product is press-molded and then plated, corrosion protection has been taken.
<About shipping fee>
When purchasing multiple items at the same time, the shipping fee may fluctuate due to the same packaging etc.
※ Some products cannot be packed in the same package to maintain the quality.
Also, even if you purchase a large part, the exact shipping fee may not be displayed, but we will inform you of the amount including the official shipping fee after ordering.